پیام تبریک شهردار قرچک به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن
شهردار طی پیامی فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
شهردار طی پیامی فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، در متن پیام محسن خرمی شریف آمده است، 22 بهمن یادآور پیروزی حق بر باطل، جشن تحقق آرمان های استقلال طلبانه ملت مسلمان ایران و شکوه آزادی و تبلور اراده الهی به رهبری امام راحل عظیم الشان ماست.
 
انقلاب اسلامی امروز با رهبری حکیم فرزانه و رهبر شجاع و مدبر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله‌العالی در اوج اقتدار بین المللی و آرامش داخلی است.
 
اکنون که در چهل و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان  هم‌چنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.
 
اینجانب ضمن تبریک چهل و هفتمین فجر نورانی انقلاب اسلامی به عموم ملت ایران و اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی شهرستان قرچک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عزیز اسلامی، شوکت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
تاریخ:
1404/11/22
تعداد بازدید:
118
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت