جشن ولادت حضرت فاطمه (س) در سراهای محله و نمایشگاه دائمی قرچک برگزار شد‌
بمناسبت ایام ولادت حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، جشن های با شکوهی در سراهای محله و نمایشگاه دائمی شهرداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، بمناسبت ایام ولادت حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر ، توسط شهرداری با همکاری بسیج خواهران حوزه حضرت زینب (س) جشن های با شکوهی در سراهای محله و نمایشگاه دائمی شهرداری برگزار شد.
 
گفتنی است در این مراسمات مهد آموزان با اهدا شاخه گل و نقاشی با مضمون مادر از مادران خود تجلیل کردند و برنامه هایی همچون سخنرانی، مولودی خوانی و تقدیر از مادران در موضوع فرزندآوری انجام شد.
تاریخ:
1404/09/22
تعداد بازدید:
145
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت