!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلی
مناقصه و مزایده
گالری
ارتباط با ما
درباره ما
دوباره تلاش کنید
ثبت 4777 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک در سال 1401
شهردار قرچک از ثبت 4 هزار و 777 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک در سال 1401 خبر داد.
شهردار قرچک از ثبت 4 هزار و 777 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک در سال 1401 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه 137 شهرداری قرچک بهصورت 24 ساعته آماده دریافت پیشنهادها، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه بهصورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه 137 شهرداری در سال 1401 تا به امروز مردم عزیز قرچک، 4 هزار و 777 تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کردهاند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان میدهد، موضوعاتی مانند لکهگیری آسفالت با 1174 تماس، نظافت جداول و لایروبی با 823 تماس، امور مربوط به فضای سبز با 634 تماس، سد معبر با 443 تماس، جمعآوری سگهای ولگرد با 371 تماس، حوزه عمرانی با 410 تماس، حوزه شهرسازی (ساختوساز) با 415 تماس و سایر موارد مطرحشده در حوزههای مختلف با 507 تماس در مطالبات شهروندان طی شش ماه اول سال 1401 قرار داشته است.
خرمی شریف میزان رسیدگی به این موارد را اینگونه اعلام کرد: لکهگیری آسفالت با 87.5 درصد، نظافت جداول و لایروبی با 95 درصد، امور مربوط به فضای سبز با 91.5 درصد، سد معبر با 56.6 درصد، جمعآوری سگهای ولگرد با 94.3 درصد، حوزه عمرانی با 68.6 درصد و حوزه شهرسازی با 66.5 درصد که درمجموع 80 درصد این موارد پیگیری و رفع شده است.
شهردار قرچک در پایان، خاطرنشان کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیتهای شهرداری دارند با شماره سهرقمی 137 تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند. آنچه خدمات این سامانه را متمایز میکند آن است که درخواستهای ثبتشده بهصورت شفاف قابلپیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.
تاریخ:
1401/12/28
تعداد بازدید:
15
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
Powered by
Dorsa
Portal