برگزاری مسابقه آمادگی جسمانی و دارت ویژه بانوان قرچک به مناسبت روز مادر
به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، یک دوره مسابقه آمادگی جسمانی و دارت با حضور 100 نفر از بانوان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، به همت امور بانوان سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و همکاری حوزه حضرت زینب ناحیه 15 خرداد، یک دوره مسابقه آمادگی جسمانی و دارت با حضور 100 نفر از بانوان در سالن شهیده افرازه شهرداری قرچک برگزار شد.

گفتنی است مسابقه آمادگی جسمانی در سه رده سنی مختلف برگزار شد که در پایان به نفرات اول تا سوم هر رده به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.
تاریخ:
1404/09/22
تعداد بازدید:
123
منبع: