نمایش مذهبی غریبانه در قرچک به روی‌صحنه رفت
به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه(س)، به همت شهرداری قرچک، نمایش مذهبی غریبانه در سالن آمفی تئاتر ولایت به روی صحنه رفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه(س)، به همت شهرداری قرچک، نمایش مذهبی غریبانه در سالن آمفی تئاتر ولایت به روی صحنه رفت.

گفتنی است این نمایش با استقبال خوب شهروندان همراه بود و تا سوم آذرماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام با شماره 36430016 تماس حاصل نمایند.
تاریخ:
1404/09/01
تعداد بازدید:
194
منبع: