!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلی
مناقصه و مزایده
گالری
ارتباط با ما
درباره ما
دوباره تلاش کنید
پلهای عابر پیاده قرچک رنگ آمیزی شدند
شهردار قرچک از رنگ آمیزی 20 پل عابر پیاده شهر در راستای زیباسازی بصری خبر داد.
شهردار قرچک از رنگ آمیزی 20 پل عابر پیاده شهر در راستای زیباسازی بصری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف اظهار کرد: رنگآمیزی پلهای عابر پیاده سطح شهر با هدف بهبود منظر شهری و زیبایی بصری انجام شد.
وی افزود: این پروژه شامل رنگآمیزی 20 پل عابر پیاده در سطح شهر توسط واحد زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رنگ آمیزی شد.
شهردار قرچک خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی پل های عابر پیاده بخشی از برنامههای گستردهتر مدیریت شهری برای بهبود زیرساختهای شهری و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان است.
خرمی شریف در پایان اظهار کرد: در ادمه روند زیباسازی بصری نیز راهبندهای پیاده رو(بولارد بتن) نیز رنگ آمیزی شدند.
تاریخ:
1404/06/03
تعداد بازدید:
381
منبع: