اولویت اول کارکنان شهرداری قرچک، تکریم ارباب‌رجوع باشد/برخورد با کارکنان و مدیران خاطی
شهردار قرچک گفت: تکریم ارباب‌رجوع و احترام به آن‌ها اولویت اول کارکنان شهرداری قرچک باشد.
شهردار قرچک گفت: تکریم ارباب‌رجوع و احترام به آن‌ها اولویت اول کارکنان شهرداری قرچک باشد.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف در دیدار با کارکنان مناطق سه‌گانه شهرداری با تأکید بر اینکه نظم و انضباط و حضور به‌موقع در محل کار باید به‌صورت منظم انجام شود، اظهار کرد: نظم کاری و حضور به‌موقع و مستمر در محل کار در ساعت کاری از ویژگی‌های مهم کارمند نمونه است و همه کارکنان باید در ساعت کاری در دسترس ارباب‌رجوع باشند.
 
وی افزود: مجموعه مدیریت شهری قرچک باید با تعامل و همکاری، توانایی‌های خود را در راستای رشد و توسعه شهر بکار گیرند و با اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب‌رجوع و خدمت‌رسانی صادقانه به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.
 
این مدیر شهری خاطرنشان کرد: تکریم ارباب‌رجوع، حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوش‌رویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب‌رجوع، پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری در قبال کار آن‌ها، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر شهروندان از نکات بسیار مهمی است که وظیفه تک‌تک مدیران و کارکنان شهرداری نسبت به مراجعین است.
 
خرمی شریف در پایان بابیان اینکه با مدیران و کارکنان خاطی برخورد، خواهد شد، اظهار کرد: انتظار دارم مدیران و کارکنان حوزه فنی و شهرسازی که بیشترین مراجعین رادارند و همچنین حوزه معاونت خدمات شهری که به‌عنوان پیشانی شهرداری در خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم است، برنامه‌ای جدی برای تحقق این مهم تدوین کنند و در این میان از مدیران نظارتی حراست و بازرسی نیز تقاضا دارم با نظارت دقیق خود، در اجرای قانونی کارها برای پیشبرد این هدف مهم گام بردارند.
تاریخ:
1400/07/22
تعداد بازدید:
552
منبع:
Powered by DorsaPortal