!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلی
مناقصه و مزایده
گالری
ارتباط با ما
درباره ما
دوباره تلاش کنید
ثبت بیش از 16 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طی 4 سال گذشته
شهردار قرچک از ثبت 16 هزار و 450 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طی سال 96 تا به امروز خبر داد.
شهردار قرچک از ثبت 16 هزار و 450 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طی سال 96 تا به امروز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه 137 مدیریت شهری قرچک به صورت 24 ساعته آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است.
وی با بیان اینکه مشارکت شهروندان در تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک روند رو به رشدی دارد، اظهار کرد: شیوه کار کارکنان سامانه 137 مدیریت شهری به این صورت است که پیام ثبت شده در سامانه 137 توسط کارکنان این واحد به حوزه های مربوطه ارجاع داده می شود تا در اسرع وقت به مشکل شهروندان رسیدگی شود.
خرمی شریف بیان داشت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه 137 مدیریت شهری از 4 سال گذشته تا به امروز مردم قرچک، 16 هزار و 450 تماس با این سامانه برقرار کرده اند.
شهردار قرچک گفت: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان می دهد، موضوعاتی مانند لکه گیری آسفالت با 3821 تماس، نظافت جداول و لایروبی انهار و کانال ها با 1389 تماس، امور مربوط به فضای سبز و تجهیزات بوستانها با 925 تماس، طعمه گذاری و رفع مزاحمت سگهای ولگرد با 526 تماس، تعمیر و ترمیم جدول با 565 تماس، سد معبر با 744 تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با 509 تماس و جمع آوری زباله، نخاله، نظافت محله ها با 554 تماس، درخواست نصب سطل زباله با 238 و سایر موراد مطرح شده در حوزه های مختلف با 6323 تماس در مطالبات شهروندان طی سال 96 تا به امروز قرار داشته است.
وی در پایان، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیت های شهرداری قرچک دارند با شماره سه رقمی 137 تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات این سامانه را متمایز می کند آن است که در خواست های ثبت شده به صورت شفاف قابل پیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.
تاریخ:
1400/04/27
تعداد بازدید:
853
منبع: