!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلی
مناقصه و مزایده
گالری
ارتباط با ما
درباره ما
دوباره تلاش کنید
بررسی مشکلات بیش از 400 نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی
شهردار قرچک از بررسی مشکلات بیش از 400 نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی طی 6 ماه اول سال 99 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف با بیان اینکه پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم جزء وظایف ذاتی مدیریت شهری قرچک است، گفت: اجرای سیاست های کلان مدیریت شهری قرچک، تکریم و احترام ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان و خدمت رسانی به مردم است.
وی افزود: درخواست های شهروندان در این جلسات به صورت ویژه بررسی و به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شود و بازرسی شهرداری موظف است که اگر موردی خاصی در این خصوص باشد رسیدگی کند.
شهردار قرچک خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی در صورتی که نامه های آنان به واحدی ارجاع شد و جواب قانع کننده ای نگرفت، میتوانند به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مراجعه کنند تا مشکل آنان بررسی شود
خرمی شریف بیان داشت: از ابتدای سالجاری لغایت پایان شهریور ماه، طی 24 جلسه رسمی ملاقات مردمی در روزهای سه شنبه هرهفته مشکلات بیش از 400 نفر از شهروندان در جهت تکریم ارباب رجوع بررسی و رفع شد.
وی در پایان اظهار کرد: به منظور تسریع در روند ملاقات های مردمی و رسیدگی هرچه بهتر به درخواست ها، مراجعه کنندگان می توانند همه روزه به واحد روابط عمومی شهرداری مراجعه و یا با شماره 84-36151580 داخلی 183 تماس گرفته تا زمینه ملاقات آنان با شهردار فراهم گردد.
تاریخ:
1399/09/08
تعداد بازدید:
661
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت