به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف با بیان اینکه پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم جزء وظایف ذاتی مدیریت شهری قرچک است، گفت: اجرای سیاست های کلان مدیریت شهری قرچک، تکریم و احترام ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان و خدمت رسانی به مردم است.
وی افزود: درخواست های شهروندان در این جلسات به صورت ویژه بررسی و به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شود و بازرسی شهرداری موظف است که اگر موردی خاصی در این خصوص باشد رسیدگی کند.
شهردار قرچک خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی در صورتی که نامه های آنان به واحدی ارجاع شد و جواب قانع کننده ای نگرفت، میتوانند به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مراجعه کنند تا مشکل آنان بررسی شود
خرمی شریف بیان داشت: از ابتدای سالجاری لغایت پایان شهریور ماه، طی 24 جلسه رسمی ملاقات مردمی در روزهای سه شنبه هرهفته مشکلات بیش از 400 نفر از شهروندان در جهت تکریم ارباب رجوع بررسی و رفع شد.
وی در پایان اظهار کرد: به منظور تسریع در روند ملاقات های مردمی و رسیدگی هرچه بهتر به درخواست ها، مراجعه کنندگان می توانند همه روزه به واحد روابط عمومی شهرداری مراجعه و یا با شماره 84-36151580 داخلی 183 تماس گرفته تا زمینه ملاقات آنان با شهردار فراهم گردد. |