شعار سال
به درگاه الکترونیکی شهرداری قرچک خوش آمدید.
۹۹/۹/۴
/
/ تداوم خدمت رسانی به شهروندان از طریق ملاقات های مردمی
/
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف در حاشیه ملاقات مردمی، اظهار کرد: جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با مدیر و تکریم ارباب رجوع  از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی در شهرداری قرچک است.

وی افزود: بیان مشکلات و مسائل توسط شهروندان بدون واسطه با شهردار و رسیدگی فوری به درخواست های آنان موجبات جلب رضایتمندی این عزیزان را فراهم می کند.

شهردار قرچک خاطر نشان کرد: مجموعه بزرگ شهرداری قرچک تمامی تلاش خود را در راستای خدمت رسانی ارزنده به شهروندان عزیز به کار خواهد گرفت و هر چه در توان داشته باشد جهت رفاه حال آنان انجام خواهد داد.

خرمی شریف تصریح کرد: شهروندان قرچکی می‌توانند به منظور هماهنگی برای حضور در جلسات ملاقات با بنده و طرح مسائل و مشکلات خود؛ با شماره تلفن‌های 4- 36151580 داخلی 183 واحد روابط عمومی تماس حاصل کنند.

گفتنی است، در راستای تکریم ارباب‌رجوع؛ جلسه هفتگی ملاقات مردمی محسن خرمی شریف شهردار قرچک با شهروندان صبح امروز با رعایت پروتکل های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا برگزار شد که در این نشست مشکلات مردم به صورت چهره به چهره با مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف بررسی شد.
تداوم خدمت رسانی به شهروندان از طریق ملاقات های مردمی
1399/08/29
روابط عمومی
/ /
/
/ مناسبت ها
/
شعار97
/ /
/
/شوراي شهر
/
//
/
/نقشه شهر
/
نقشه شهر
//
Powered by DorsaPortal