شعار سال
به درگاه الکترونیکی شهرداری قرچک خوش آمدید.
۹۹/۹/۴
/
/ ثبت 2250 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طی 6 ماهه اول سال 99
/
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه 137 شهرداری قرچک به صورت 24 ساعته آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است.

وی افزود: مشارکت شهروندان در تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک روند رو به رشدی دارد و این تماس ها موجب میشود مجموعه بزرگ شهرداری در حل مشکلات تلاش مضاعف داشته باشد.

این مدیر شهری اظهار کرد: شیوه کار کارکنان سامانه 137 مدیریت شهری به این صورت است که پیام ثبت شده در سامانه 137 توسط کارکنان این واحد به حوزه های مربوطه ارجاع داده می شود تا در اسرع وقت به مشکل شهروندان رسیدگی شود.

خرمی شریف بیان داشت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه 137 مدیریت شهری، در شش ماهه اول سال 99 مردم قرچک، 2250 تماس با این سامانه برقرار کردند که آمار به ثبت رسیده نشان می دهد موضوعاتی مانند لکه گیری آسفالت با 517 تماس، نظافت جداول و لایروبی انهار و کانال ها با 193 تماس، سد معبر با 232 تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با 236 تماس و جمع آوری زباله، نخاله و نظافت محله ها با 343 تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.

شهردار قرچک در پایان با بیان اینکه سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قرچک درگاه ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیت های شهرداری قرچک دارند با شماره سه رقمی 137 تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات این سامانه را متمایز می کند آن است که در خواست های ثبت شده به صورت شفاف قابل پیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.
 ثبت 2250 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طی 6 ماهه اول سال 99
1399/08/29
روابط عمومی
/ /
/
/ مناسبت ها
/
شعار97
/ /
/
/شوراي شهر
/
//
/
/نقشه شهر
/
نقشه شهر
//
Powered by DorsaPortal